După patru ani de zbucium, producătorul Eugeniei a ieşit din insolvenţă. „Compania a fost reintegrată în circuitul economic“

Autor: Dana Ciriperu 07.08.2017

♦ În 2016, Dobrogea Grup a avut o cifră de afaceri de 156 mil. lei, similară cu cea din 2015, dar a trecut pe profit cu un rezultat net 6 milioane de lei.

Compania din industria de morărit şi panificaţie Dobrogea Grup din Constanţa, care deţine brandul Eugenia, a încheiat la jumătatea acestui an procesul de reorganizare derulat în perioada 2013 - 2017 şi a ieşit de sub incidenţa legii insolvenţei, arată datele de pe site-ul Tribunalului Constanţa.

„Între anii 2013-2017, societatea a parcurs o perioadă de reorganizare şi restructurare judiciară a activităţii, în baza cererii pro­prii, menţi­nându-şi dreptul de condu­cere şi de admi­nistrare sub su­pra­ve­gherea admi­nis­tratorului judi­ciar. Se parcurge în condiţii bune pla­nul de reor­ga­nizare aprobat de adu­narea cre­ditorilor. În iunie 2017 se încheie procedura de reorganizare, iar societatea este reintegrată în circuitul economic“, arată o prezentare a producătorului din judeţul Constanţa.

Dobrogea SA, actuala companie Dobrogea Grup, a intrat în insolvenţă în 2013, iar printre creditori s-au numărat BCR, BRD, Bancpost, Banca Italo-Romena, Alpha Bank şi Banca Transilvania alături de un grup de şase traderi de cereale ce cuprinde nume precum VA Intertrading, CHS, Brise Group, Alfred Toepfer şi Cargill.