Vânzările Mega Image au crescut organic cu 11% în trimestrul doi

Autor: Cristina Rosca 10.08.2017

Pe lista de planuri a companiei se numără expansiunea în Transilvania, zonă unde retailerul a intrat în 2017 cu un magazin în Cluj-Napoca.

Vânzările retailerului Mega Image, care are în portofoliu circa 550 de supermarketuri şi magazine de proximitate, au crescut organic (fără a lua în calcul expansiunea) cu 11% în trimestrul secund, potrivit raportului financiar al grupului. Retailerul este deţinut de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize.

„În regiunea Europei Centrale şi de Sud-Est vânzările au crescut cu 1,7% like for like (fără a lua în calcul expansiunea, n.red.) datorită evoluţiei pozitive din România, Serbia şi Cehia. Vânzările din Grecia au fost afectate de scăderea continuă a pieţei (...)”, potrivit aceleiaşi surse.

În această regiune formată din cele patru pieţe grupul a avut în trimestrul secund vânzări de 1,44 mld. euro. Vânzările nu sunt defalcate pe pieţe.