Producătorul cafelei Doncafé: Creşterea competiţiei a condus la scăderea preţurilor şi implicit a vânzărilor

Autor: Mădălina Panaete 11.08.2017

Anul trecut, Strauss România a raportat o cifră de afaceri de 274 milioane de lei (circa 61 milioane de euro).

Strauss România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei, a avut în primul semestru vânzări mai mici cu 8,9% faţă de perioada similară a anului trecut, scăderea fiind datorată micşorării preţurilor produselor, se arată în ultimul raport al companiei-mamă, cu sediul în Israel. Vânzările companiei s-au situat la circa 120 mil. lei (106 mil. shekeli).

„Vânzările companiei în România în moneda locală au scăzut cu circa 8,9% în primul semestru şi cu 7,8% în trimestrul II comparativ cu perioadele similare din anul precedent. Scăderea vânzărilor în lei a fost determinată în principal de creşterea competiţiei de pe piaţă, care a condus la o reducere a preţurilor”, se arată în raportul citat, unde se adaugă faptul că vânzările au fost afectate şi de deprecierea leului în raport cu moneda israeliană.