Dedeman se uită la oraşe mici pentru expansiune şi vrea un magazin nou în Alexandria

Autor: Bogdan Alecu 15.08.2017

Dedeman, cel mai mare business antreprenorial românesc, cu afaceri de peste 1,2 miliarde de euro, vrea să lanseze în perioada imediat următoare un format de magazin de bricolaj pentru oraşe mici, unde până acum comerţul cu materiale de construcţii şi accesorii s-a derulat exclusiv prin jucători locali.

Potrivit unor surse din piaţă, următorul oraş luat în calcul este Alexandria, la 90 km de Bucureşti.

„Ne dorim în viitor să construim un magazin şi la Alexandria, dar deocamdată nu avem nicio discuţie cu un proprietar de teren“, a spus Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul majoritar al Dedeman, care con­trolează compania alături de fratele său, Adrian Pavăl.

În cadrul unui interviu acordat ZF în decembrie anul trecut, Dragoş Pavăl declara că următorul segment pe care doreşte să-l atace este cel al oraşelor de sub 100.000 de locuitori, lucrând deja la un concept pentru oraşe mici.