Un tânăr a făcut un business din huse pentru trolere: Suntem în discuţii pentru contracte de 10.000 euro cu agenţii de turism

Autor: Alina-Elena Vasiliu 16.08.2017

Un absolvent român de Vânzări Internaţionale şi Marketing în Da­ne­marca a pus, la finalul anului trecut, bazele unui busi­ness prin care co­mercializează huse pentru baga­je­le de că­lă­torie. Albert Ro­bescu, de 24 de ani, a pornit afa­cerea Mappamonde în urma unei experienţe personale.

„După ce am făcut un internship în China, am călătorit prin sud-estul Asiei şi am avut neplăcuta experienţă de a mă trezi cu trolerul distrus de manipulanţii aeroportului din Singapore. Era plin de zgârieturi şi cu o roată ruptă. L-am cărat du­pă mine prin ju­mătate de Asie de Sud-Est, deoarece nu aveam bu­­get pentru a cumpăra unul nou“, povesteşte Albert Robescu.

Afacerea sa, Mappa­monde, a fost accep­tată la un preaccelerator de afaceri, GoodToGo, si a pornit de la ideea de a închiria trolere în loc de a le cumpăra. Mai târziu, Albert Ro­bescu s-a gândit că ar fi o idee mai bu­nă să vină cu o soluţie la zgârie­turile pe care le pot suporta trolerele, prin huse pentru bagajele de călătorie. De la începutul anului până acum, Albert a investit circa 4.000 de euro în business, bani veniţi din surse personale.