Metropolitan Life afirmă că a vândut asigurări de 133,7 mil. lei în prima jumătate a anului, în creştere cu 6,3%

Autor: Anelis Baciu 29.08.2017
Metropolitan Life, divizia locală a gigantului american MetLife, a vândut poliţe de asigurare în valoare de 133,7 milioane de lei (30 mil. euro) în perioada ianuarie-iunie a acestui an, în creştere cu 6,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
Creşterea afacerilor din primul semestru a fost determinată de vânzările mai mari de asigurări de accidente şi sănătate distribuite prin reţeaua proprie, dar şi de cererea în creştere pentru  poliţele legate de creditele de consum.
 
„Creşterea înregistrată în primele şase luni ale acestui an reprezintă un indicator al creşterii lente, dar sigure, a încrederii românilor în asigurările de viaţă. Vorbim despre o piaţă nematurizată încă, dar care are un foarte mare potenţial de creştere“, a comentat Emilia Bunea, CEO al Metropolitan Life.