Iulian Stanciu, şeful eMAG, aruncă mănuşa: Avem un buget de investiţii de 100 milioane de euro în acest an. Retailerul a început să aducă oameni şi de la 100 de kilometri

Autor: Adrian Seceleanu 06.09.2017

- Retailerul a început să aducă oameni şi de la 100 de kilometri distanţă pentru depozitul din apropierea Bucureştiului - Statul ar trebui să ajute firmele româneşti să iasă pe plan extern, inclusiv pe cele care au acţionariat mixt, străin şi local.



Retailerul online eMAG - cel mai mare jucător de pe piaţa din România, cu operaţiuni şi în Ungaria, Bulgaria şi Polonia - are pentru acest an un buget total de investiţii de 100 de milioane de euro, suma fiind alocată pentru mai multe proiecte, printre care se numără şi unul care are ca obiectiv creşterea gradului de automatizare în depozitul companiei. „Avem un buget total de investiţii de 100 de milioane de euro anul acesta“, a declarat într-un interviu pentru ZF Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG şi acţionar minoritar, alături de grupul Naspers. Unul dintre cele mai interesante proiecte de investiţii derulate de retailer este cel care va ajuta compania să crească gradul de automatizare a activităţilor din depozitul eMAG, unul dintre rezultate urmând să fie reducerea numărului de colete trimise. În prezent, pentru a trimite cât mai repede comenzile, unele produse trimise aceluiaşi client sunt ambalate separat, situaţia urmând să se schimbe odată cu punerea în funcţiune a noilor sisteme, a spus Stanciu.