Producătorul de salate Eisberg, furnizor al McDonald’s şi City Grill, mizează pe afaceri de 10 mil. euro. „Oamenii vor să petreacă cât mai puţin timp în bucătărie şi atunci preferă o salată. Nu mai vor să stea la cratiţă.“
Autor:
Roana Rotaru
06.09.2017
Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elveţian Bell, mizează anul acesta pe vânzări de 9,4 mil. euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei.
Anul trecut, fabrica din Pantelimon, judeţul Ilfov, a companiei Eisberg a produs 2.500 tone de salată care au ajuns pe rafturile celor mai mari retaileri din România şi în restaurantele McDolanld’s şi City Grill.
„Pentru noi sunt foarte importante kilogramele, tonele vândute şi ne aşteptăm la o creştere de peste 20% a cifrei de afaceri faţă de 2016. Până la jumătatea anului 2018 vom dubla partea de producţie ajungând la minimum 5.000 de tone de produs finit.