Producătorul de salate Eisberg, furnizor al McDonald’s şi City Grill, mizează pe afaceri de 10 mil. euro. „Oamenii vor să petreacă cât mai puţin timp în bucătărie şi atunci preferă o salată. Nu mai vor să stea la cratiţă.“

Autor: Roana Rotaru 06.09.2017

Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elveţian Bell, mi­zează anul acesta pe vânzări de 9,4 mil. euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent, potrivit reprezen­tan­ţilor companiei.

Anul trecut, fabrica din Pantelimon, judeţul Ilfov, a com­paniei Eisberg a produs 2.500 tone de salată care au ajuns pe rafturile celor mai mari retaileri din România şi în restaurantele McDolanld’s şi City Grill.

„Pentru noi sunt foarte importante kilo­gramele, tonele vândute şi ne aştep­tăm la o creştere de peste 20% a cifrei de afaceri faţă de  2016. Până la jumă­ta­tea anului 2018 vom dubla partea de pro­ducţie ajungând la minimum 5.000 de to­ne de produs finit.