Gigantul american Adobe aruncă mănuşa: vrea să ajungă la 550 de angajaţi în România la finalul lui 2017

Autor: Ioana Nita 07.09.2017

Produsele software la care se lucrează în Adobe România sunt vândute la nivel global, cu preponderenţă în piaţa din America de Nord şi în Europa de Vest.



Compania americană Adobe, unul dintre cei mai mari producători de software din lume, are ca ţintă să ajungă la o echipă de 550 de persoane pe plan local la finalul acestui an, subsidiara din România fiind cel mai mare centru de cerce­tare-dezvoltare din Europa al gigantului IT. Până acum, Adobe România a recrutat anul acesta 81 de persoane, majoritatea (93%) pentru poziţii de ingineri software. „Ne propunem să ajungem la 550 de angajaţi la sfârşitul anului. Însă important este să atragem talentul potrivit, nu volumul. Creşterea în sine nu este un obiectiv pentru noi, ci atragerea celor mai buni specialişti de pe piaţă, care ne permit să preluăm cerce­ta­rea şi dezvoltarea şi pentru alte produse importante din Adobe“, a declarat pentru ZF Cris Radu, director of engineering şi site lea­der pentru Adobe România. Subsidiara locală este foarte atentă la recrutare în condiţiile în care fiecare acţiune a unui membru din echipă poate avea impact la nivel global, dat fiind că inginerii români lucrează la produse listate pe prima pagină a site-ului Adobe.