Farmacia Tei, un business anual de 162 mil. lei, a semnat un parteneriat cu asigurătorul Metropolitan Life pentru clienţii online ai farmaciei

Autor: Georgiana Mihalache 08.09.2017

Farmacia Tei, un business de 162 mil. lei, controlat de antreprenoarea Roxana Maftei, a încheiat un parteneriat cu Metro­po­litan Life, unul dintre cei mai mari asi­gură­tori de viaţă de pe piaţa locală, prin care cli­enţii online ai Farmaciei Tei şi ai ma­gazinului Bebe Tei pot accesa două pachete de asigurări individuale sau de familie.

Dr. Tei, parteneriatul dintre farmacie şi asigurător, început în urmă cu o lună, arată o nouă abordare pe piaţa locală, iar aştep­tă­rile lui Cristi Maftei, specialist asi­gu­rări în cadrul Farmacia Tei, vizează atigerea unui portofoliu de 500-700 de clienţi noi lunar la un an de la lansare. „Produsul îşi propune să ofere clienţilor Farmaciei Tei şi Bebe Tei şi altceva decât produsele standard pe care le găsesc în farmacie. A plecat de la nevoie, de la expunerea pe care oamenii o au referitor la accidente, îmbolnăviri”, a spus pentru ZF Cristi Maftei. El a explicat că parteneriatul aduce împreună site-ul Farmaciei Tei, care are un trafic de 800.000 de vizualizări unice lunar, furnizorul de asigurări de sănătate Metropolitan Life şi unul dintre cei mai mari integratori de plăţi online, C Solutions.