Motorola: Vrem să ajungem în top trei jucători de pe piaţa locală de smartphone-uri

Autor: Ioana Nita 14.09.2017

La nivelul regiunii Europa de Sud-Est, în decurs de şase luni, s-au vândut aproape 18.000 de telefoane mobile Moto Z, din care circa 1.500 în România.



Compania chineză Lenovo, cel mai mare producător de PC-uri din lume, ţinteşte să ajungă în top trei cei mai mari jucători de pe piaţa locală de smartphone-uri până la jumătatea anului viitor prin intermediul brandului de origine americană Motorola, achiziţionat în urmă cu trei ani. „Planul nostru este să atingem o cotă de piaţă de minimum 10% şi să ajungem pe locul trei în următoarele trei trimestre pe plan local. Începem să investim masiv pentru a ne face loc pe piaţă în faţa competiţiei. Am reuşit să listăm smartphone-urile Motorola şi la operatori”, a declarat Vladislav Iva­nov, directorul general al diviziei mo­bile Lenovo pentru regiunea Eu­ropa de Sud-Est. El a fost numit la con­ducerea operaţiunilor diviziei mobile din regiune în februarie anul trecut, atunci când compania chineză a se­parat businessul de telefoane mobile.