Yves Martin, directorul de marketing al Orange România: Sperăm ca o parte din creşterea economică să se simtă şi în telecom. Competiţia este foarte agresivă, dar piaţa are „filon“ de creştere
Autor:
Adrian Seceleanu
14.09.2017
Competiţia din România este extrem de „agresivă“, iar venitul mediu pe client este mai mic decât în alte ţări din regiune însă piaţa de telecom păstrează resurse de creştere în contextul în care economia are o evoluţie pozitivă, iar românii au un apetit ridicat pentru tehnologie, afirmă francezul Yves Martin, în primul său interviu de la preluarea, în mai 2016, a mandatului de director de marketing al Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă după venituri, profit şi numărul de clienţi. De 20 de ani lucrează pentru Orange „Când vedem creşterea economică determinată de creşterea salariilor dar şi de alţi factori, ne-ar plăcea ca o parte din această creştere să meargă către industria de telecomunicaţii. (…) Este o poziţionare strategică aici, pentru că suntem încrezători într-o ţară unde există creştere economică, unde oamenii sunt din ce în ce mai conştienţi de tehnologiile disponibile pe piaţă. Simt că oamenii din România sunt mai conştienţi de tehnologiile disponibile, cel puţin oamenii din Bucureşti, pentru că nu am văzut încă toată România. (…) Abilitatea românilor de a utiliza noi tehnologii - este parte a ceea ce eu numesc prospeţime şi energie - este foarte mare“, a declarat Martin, oferind ca exemplu uşurinţa cu care au fost acceptate în România aplicaţiile de comandă a taxiurilor.