Eximtur Cluj: Valoarea medie a pachetului pentru litoral a fost de 760 de lei per turist în sezonul estival. Compania se îndreaptă spre afaceri de 54 mil. euro
Agenţia de turism Eximtur a vandut vacanţe pe litoralul romanesc de peste 10 milioane de euro anul acesta, cu 8% mai mult faţă de anul precedent şi cu 42% peste nivelul din 2015.
Staţiunile din zona Năvodari şi Mamaia au rămas şi în acest an pe primul loc în vanzările de pe litoral ale companiei, pachetele de vacanţe din aceste zone ridicandu-se la peste 4 mil. euro, media unui pachet per turist fiind de 2.758 de lei, respectiv 894 de lei.
Spre comparaţie, valoarea medie a pachetului pentru litoral a fost de 760 de lei per turist în sezonul 2017.
Eximtur estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 54 de milioane de euro, ceea ce înseamnă că pachetele de vacanţe pe litoralul din Romania reprezintă aproape 20% din totalul vanzărilor.
"Voucherele de vacanţă au susţinut creşterea vanzărilor de sejururi pe litoral. Pană la finalul lunii iulie, Eximtur a vandut vacanţe pe vouchere de vacanţă de peste un milion de euro, în majoritate pentru vacanţele pe litoral", a spus Lucia Morariu, preşedinte al Eximtur.