ZF Health & Pharma Summit 2017. Christian Rodseth, managing director al companiei farma Janssen: Nu are sens să punem un medicament pe piaţă dacă nu este profitabil pentru organizaţie

Autor: Georgiana Mihalache 22.09.2017

Metodologia de preţ şi insta­bili­tatea din piaţa farmaceutică românească sunt principalele provocări din industria de profil, potrivit lui Christian Rodseth, managing director al Janssen, compania farmaceutică a Johnson & Johnson, prezent la conferinţa ZF Health & Pharma Summit, organizată de ZF în 13-14 sep­tembrie. El a mai spus că John­son & John­son a investit peste 20% din vânzări în cercetare şi dezvoltare pentru pacienţii care au nevoie. „Vom aduce noi medicamente, am adus recent medicamente pentru cancer, vom continua şi în psihiatrie şi HIV cu medicamente inovative. Dacă nu aduci medicamente noi pe piaţă, nu poţi să te numeşti o companie inovatoare, dar nu este uşor în contextul instabilităţii, ca în orice business. Noi nu am retras medicamente de pe piaţă“, a spus Christian Rodseth.