Murielle Lorilloux, noul CEO al Vodafone România, lansează un semnal clar: Vom lansa pachete fix-mobil. Vom explora diferitele oportunităţi oferite de partajarea reţelelor sau semnarea unor parteneriate

Autor: Adrian Seceleanu 26.09.2017

Avem o voinţă clară de a ne extinde în businessul de fix. Cred că fixul este o oportunitate. Vom explora diferitele oportunităţi oferite de partajarea reţelelor sau semnarea unor parteneriate.



Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, va lansa în România servicii de comunicaţii fixe şi de televiziune şi pentru clienţii rezidenţiali, intrând astfel în luptă pe segmentul pachetelor de servicii con­ver­gente fix-mobil, a declarat Murielle Lorilloux, noul CEO al operatorului, la prima sa întâlnire cu media.

„Cele trei priorităţi pe care le voi avea sunt: big data, extinderea serviciilor şi către zona fixă, pentru a fi mai relevanţi şi pentru familii şi digitalizarea”, a declarat Lorilloux, un manager de naţionalitate franceză cu o carieră de aproape 20 de ani în roluri de conducere în cadrul unor companii de IT şi telecom, care este de la începutul acestei luni CEO al Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă şi una dintre cele mai mari companii din economie, care are aproape 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de 3,5 mld. lei (aproape 800 mil. euro).