A început noua luptă din telecom: vânzarea de pachete fix-mobil

Autor: Adrian Seceleanu 28.09.2017

Grupul Telekom România a devenit principalul furnizor de servicii de reţea de pe piaţă pentru competitorii care nu au infrastructura necesară pentru a oferi pachete de comunicaţii fix-mobil.

La trei ani de la momentul în care fostele companii Cos­mote şi Romtelecom tre­ceau la brandul Telekom şi aduceau în prim-plan pe piaţa locală conceptul de pachete complete de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, încă doi dintre cei mai mari jucători din industrie au adăugat asemenea pachete în ofertă (Orange şi AKTA), iar Vodafone - al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa mobilă - tocmai şi-a expri­mat intenţia clară de a merge în aceeaşi direcţie, semnalizând apropierea momen­tului în care acest tip de oferte ar putea deveni la fel de banale cum sunt acum cele cu minute nelimitate în orice reţea.