Şeful Grupului Editorial Litera: Piaţa de carte nu poate să crească fără dezvoltarea lanţurilor de distribuţie

Autor: Mirabela Tiron 03.10.2017

♦ Grupul Editorial Litera a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 50,8 mil. lei şi un profit net de 6,9 mil. lei.



Grupul Editorial Litera, un business înfiinţat în 1989 de familia Vidraşcu, a finalizat primul semestru din acest an cu afaceri mai mari cu două cifre faţă de perioada similară a anului anterior, potrivit oficialilor companiei.

„Am încheiat primul semestru al anului 2017 cu o creştere cu 15% faţă de semestrul corespondent al anului anterior. Printre factorii care au determinat această creştere se numără extinderea portofoliului editorial, dezvoltarea canalelor de distribuţie neconvenţionale, cum ar fi mi­ni­li­bră­riile proprii din marile centre comerciale, parteneriatele cu publicaţii şi tirajele speciale de cărţi pentru com­paniile par­tenere”, a spus Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera. Anul trecut, editura Litera a editat 789 de titluri.