Fashion Days: Vânzările din România au crescut cu peste 60% în primele 9 luni, la 130 mil. lei
Autor:
Ioana Nita
03.10.2017
Grupul Fashion Days, specializat în comercializarea online a articolelor de modă, a obţinut în primele nouă luni ale acestui an venituri de 210 milioane lei, din care 60% au fost generate de vânzările de piaţa locală, conform primelor estimări ale reprezentanţilor retailerului online de fashion. „În primele nouă luni ale anului, Fashion Days a înregistrat vânzări de 210 milioane de lei, la nivelul grupului, dintre care 130 de milioane de lei, în România, cu 66% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2016”, a declarat pentru ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days. Anul trecut Fashion Days Shopping SRL, compania care operează magazinele online cu acelaşi nume în toate cele trei ţări – România, Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri netă de 228,2 milioane lei, din care 136 milioane de lei au fost generate de businessul local.