Producătorul de tâmplărie PVC Electric Plus a ajuns la o reţea de 25 de magazine în franciză

Autor: Cristina Roşca 04.10.2017
Producătorul de tâmplărie PVC, rulouri şi uşi de garaj Electric Plus, care deţine brandul Barrier, a lansat sistemul de franciză acum circa trei ani şi a ajuns deja la 25 magazine în oraşele medii şi mari din ţară.
 
Toate sunt operate în sistem de franciză. Compania vrea să se extindă în con­ti­nuare în centrele urbane impor­tante din ţară precum Bucureşti, Slobozia, Brăila sau Oneşti.
 
Pentru deschiderea unui magazin Barrier partenerii trebuie să plătească o taxă de franciză de 5.000 de euro, însă nu au nici redevenţe lunare şi nici con­tribuţie la bugetul de marketing al com­pa­niei-mamă. Contractul de franciză se în­cheie pe o perioadă de cinci ani cu po­sibilitatea, de prelungire.