Business Magazin la 13 ani, merge spre 14: Am văzut antreprenori care au plecat la drum cu o idee şi au ajuns pe culmile succesului. Sau au eşuat

Autori: Ioana Mihai-Andrei , Roxana Cârcior 06.10.2017

5 octombrie este o zi cu totul specială pentru Business Magazin, pentru că sărbătorim „ziua de naştere” a revistei. Ne propuneam cu 13 ani în urmă să facem o revistă altfel decât toate produsele media care existau pe piaţă, să spunem poveşti despre afaceri. Au trecut de atunci ani în care am descoperit staruri ale lumii de business, în care am spus mii de poveşti, am prezentat tendinţe şi fenomene.

De-a lungul anilor, sub umbrela Business Magazin, nume ce a pornit la drum ca o revistă, am dezvoltat şi alte produse, cum sunt cataloagele anuale: 100 de tineri manageri de top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie, 100 Cei mai admiraţi CEO, ajuns în 2017 la a opta ediţie, Cele mai puternice femei din afaceri, proiect care a bifat deja şase ediţii, Cele mai inovatoare companii din România, ajuns la a patra ediţie. Am organizat conferinţe, dezbateri şi gale; evenimentele Meet the CEO au găzduit până acum 62 de invitaţi, cei mai puternici conducători ai afacerilor de pe piaţa românească.

Poveştile Business Magazin nu au cum să lipsească din mediul online şi de opt ani site-ul revistei înlesneşte cititorilor accesul la subiectele pe care le prezentăm în print, dar şi la cele mai importante ştiri ale zilei. Din 2010, Business Magazin este prezent şi pe Facebook. Cel mai nou „pui” al revistei este emisiunea Smart Business, lansată în vara acestui an.

Laurenţiu Ispir, redactor-şef al Business Magazin la momentul lansării, este acum manager în cadrul fondului de investiţii Oresa Ventures; el scria în primul număr: „Lansarea Ziarului Financiar, acum 6 ani, a părut la vremea respectivă o iniţiativă prea curajoasă. Acum, avem cel mai bun cotidian financiar din România. Vom face şi cea mai bună revistă săptămânală de business”. Nouă, celor care lucrăm la Business Magazin, ni se pare că este cea mai grozavă revistă din România. Şi faptul că împlinim această vârstă este validarea pieţei; am trecut testul timpului şi este clar că acest produs are nu numai un loc clar în piaţă, ci este o validare, o dată în plus, că cititorii şi interlocutorii noştri au nevoie de un astfel de produs.

Citiţi întreaga poveste a Business Magazin AICI