Steven van Groningen, CEO al Raiffeisen România: Strategic, mizăm în continuare pe creştere organică. Asta nu înseamnă că tactic nu o să ne uităm la ce apare

Autor: Claudia Medrega 09.10.2017

În S1, banca a obţinut un profit net de 55 milioane de euro, în creştere cu 2%, în condiţiile în care portofoliul creditelor acordate de bancă s-a majorat cu 3%.

Raiffeisen Bank, plasată pe locul patru în topul după active, mizează în România pe creştere organică în perioada următoare, însă nu exclude nici eventuale achiziţii în condiţiile în care apar astfel de oportunităţi pe piaţă, susţine Steven van Groningen, preşedinte&CEO al Raiffeisen Bank.

„Strategic, mizăm pe creşterea organică. Nu înseamnă că tactic nu o să mă uit la ce apare. Dar, strategia noastră nu este bazată pe o achiziţie mare. Cred că putem să creştem organic. Cu toţii ştim că sistemul bancar va arăta altfel în 5-10 ani. Vrem să fim o bancă sănătoasă, cu un bilanţ puternic, să facem faţă la tot ceea ce se întâmplă”, a declarat şeful Raiffeisen la un eveniment organizat la Limanu. Raiffeisen aniversează în 2017 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală.