Retailerul Privat estimează afaceri în creştere cu 10%, până la 19 mil. euro
Lanţul de magazine cu produse alimentare şi nonalimentare Privat estimează că va ajunge la afaceri de 19 mil. euro în 2017, în creştere cu circa 10% faţă de anul trecut. Reţeaua a ajuns la 63 de unităţi, dintre care 60 funcţionează în sistem de franciză. Brandul Privat este deţinut de compania CBA Nord-Vest.
Privat are în prezent magazine în Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Satu Mare şi în mai multe localităţi din judeţele Arad, Bihor, Maramureş, Sălaj. Francizatul care vrea să deschidă un magazin sub brandul Privat nu trebuie să plătească nicio taxă şi nici redevenţă lunară sau contribuţie la bugetul de marketing. Investiţia iniţială într-un magazin Privat este cuprinsă între 10.000 şi 50.000 de euro, iar durata contractului de franciză este de trei ani, cu posibilitatea de prelungire pentru încă trei ani. Capitalul de lucru circulant în primul an de funcţionare este cuprins între 15.000 şi 80.000 de euro. Francizatul trebuie să aibă experienţă în retail.