Doi antreprenori din Constanţa au ajuns în patru ani la 22 mil. lei din vânzarea online de jucării

Autor: Georgiana Mihalache 11.10.2017

Nichiduţă Trading, o com­panie înfiinţată în 2012 în Constanţa de doi antreprenori, specializată în co­mer­ţul cu amănuntul al produselor pen­tru copii, aşteaptă creşteri cuprinse între 20% şi 40% anul acesta, după ce anul tre­cut afacerile companiei au ajuns la 22 mil. lei, un avans de 57% faţă de 2015.

Planurile de business vizează şi exportul jucăriilor spre ţări ca Bulgaria şi Ungaria începând cu anul viitor.

„În mare parte consumatorii cumpără ce văd în parc şi în malluri când trec pe lângă ele. Depinde şi de sezon şi de produsele noi care apar pe piaţă. Nu poţi să aduci un produs şi să fii sigur că acela va avea vânzări“, a spus pentru ZF Daniel Minciună, unul dintre acţionarii Nichiduţă Trading.

Gama de produse cuprinde jucării şi articole pentru copii şi bebeluşi, de la pătuţuri, cărucioare, biciclete, produse de igienă, iar acţionarul spune că nu trimite jucăriile în hipermarketuri sau ma­gazine specializate pentru că nu ve­de un avantaj pentru afacere. Jucă­ri­ile sunt importate în mare parte din ţări din Europa, precum Olanda, Germa­nia, Italia, Spania sau Bulgaria, dar şi China. Cu producătorii români colabo­rează pentru produsele mari, pătuţuri, len­jerii, saltele, care se pot face mai uşor pe piaţa locală.

Piaţa românească a jocurilor şi a jucăriilor a continuat trendul ascendent şi a ajuns la 1,1 miliarde de lei anul tre­cut, după ce în 2015 a depăşit pragul de un miliard de lei, potrivit calculelor ZF pe baza datelor Euromonitor.