​Reţeaua Gerovital a producătorului de cosmetice Farmec a ajuns la 11 magazine. „Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară”

Autor: Georgiana Mihalache 12.10.2017
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, un business de 196 mil. lei, a ajuns la o reţea de 11 magazine Gerovital după un an de la deschiderea primului magazin monobrand. Pentru deschiderile din acest an, compania a investit 500.000 de euro în amenajarea spaţiilor, achiziţionarea unor aparate de dermoanaliză, promovare şi training. Compania din Cluj-Napoca mai deţine încă 8 magazine sub brandul Farmec la nivel naţional, iar cele 19 puncte de vânzare au înregistrat afaceri de peste 1 mil. euro în primul semestru din an. „Acum un an, din dorinţa de a oferi consumatorilor noştri o experienţă de brand desăvârşită, am deschis primul magazin Gerovital din România, la Bucureşti. Au urmat alte două deschideri până la final de 2016 - Constanţa şi al doilea magazin din capitală. În 2017 am crescut acest număr până la 11 magazine proprii, din dorinţa de a transforma România într-o zonă a excelenţei în cosmetică, prin aducerea şi mai aproape de români a brandului Gerovital. Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară. Astfel, pentru 2018 am planificat inaugurarea altor 8 magazine de brand Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec.