Epson: Vânzările de videoproiectoare au scăzut cu peste 30% în primul semestru, la sub 8.000 unităţi

Autor: Ioana Nita 18.10.2017
Anul trecut piaţa locală de videoproiectoare s-a situat la 23.000 unităţi, în valoare de 13,8 milioane euro.

Piaţa de videoproiectoare din România a înregistrat o scădere de peste 30% în prima jumătate a acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, situându-se la doar 7.700 unităţi, în condiţiile în care anul acesta nu a avut loc niciun eveniment sportiv de amploare, potrivit reprezentanţilor locali ai companiei japoneze Epson, unul dintre cei mai mari producători de echipamente de imprimare şi videoproiecţie din lume. „Vânzările de videoproiectoare s-au redus cu peste 30% faţă de anul trecut, când a avut loc Campionatul European de Fotbal. Piaţa se va redresa însă la anul, când se va desfăşura Campionatul Mondial de Fotbal. Anii cu evenimente sportive sunt întotdeauna mai buni. Oamenii cumpără atât pentru uz personal, acasă, cât şi pentru businessuri – localuri”, a explicat pentru ZF Simona Decuseară, country manager pentru subsidiarele din România şi Bulgaria ale Epson.