Planul polonezilor de la Alior Bank: Vrem să ajungem la 500.000 de clienţi împreună cu Telekom pe piaţa din România

Autor: Ioana Nita 19.10.2017

Telekom România şi Alior Bank au lansat pe piaţa locală servicii bancare digitale sub umbrela Telekom Banking, care includ pentru moment doar conturi curente, carduri de debit şi servicii de schimb valutar. Noua entitate mizează pe gradul mare de acoperire a serviciilor internet, fixe şi mobile, precum şi pe rata ridicată de penetrare a smartphone-urilor în România.



Banca Alior din Polonia, fondată în 2008 de grupul italian Carlo Tassara, a încheiat un par­teneriat cu operatorul Telekom România pentru a oferi servicii bancare digitală pe piaţa locală, ţinta sa fiind de a atrage jumătate de milion clienţi în decurs de patru ani pentru Telekom Banking – entitatea locală sub care vor fi furnizate serviciile financiare. Astfel, România devine a doua piaţă în care Alior Bank se aliază cu Deutsche Telekom pentru a lansa servicii bancare digitale, după Polonia, iar Telekom România este primul operator de comunicaţii care intră pe segmentul bancar. 

„România este o piaţă foarte atractivă pentru noi. După ce am făcut cercetarea de piaţă pe sementul bancar, ne-am dat seama că vom fi foarte competitivi. În perioada următoare estimăm că vom atrage câteva sute de mii de clienţi pentru Telekom Banking, ţinta pentru următorii patru ani fiind de a ajunge la jumătate de milion de clienţi”, a declarat pentru ZF Celina Walenkiewicz, director executiv adjunct al Alior Bank.