Compania italiană The Digital Box atacă piaţa locală cu o platformă inteligentă de marketing dedicată echipamentelor mobile

Autor: Ioana Nita 24.10.2017

Compania, fondată în Italia în 2013, lucrează în România cu firme din diverse sectoare de activitate printre care se numără BMW, Citroën, Sony, Burger King, Bata sau McDonald’s.



The Digital Box, o companie de origine italiană specializată în furnizarea de soluţii pentru marketing digital, a lansat recent pe plan local o platformă online, bazată pe tehnologia de inteligenţă artificială şi special dezvoltată pentru promovarea pe dispozitivele mobile, România fiind una dintre pieţele strategice de extindere, în condiţiile în care rata de penetrare a smartphone-urilor în rândul populaţiei a depăşit 60%.

„Obiectivul pentru anul în curs este aproape de 7 milioane de euro cifră de afaceri, faţă de 3 milioane euro în 2016. Deja 25% din cifra de afaceri provine din străinătate - Spania, Franţa şi Brazilia, iar România se aliniază rapid tendinţelor”, a declarat pentru ZF Roberto Calculli, CEO-ul The Digital Box.