Producătorul Colgate a rămas cu 66 de angajaţi la opt ani după ce a închis fabrica de pastă de dinţi

Autor: Mădălina Dediu Panaete 25.10.2017
Gigantul american Colgate – Palmolive, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a produselor de îngrijire personală şi a casei, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 268 de milioane de lei (60 mil. euro), în creştere cu aproape 8% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Compania este prezentă pe plan local prin importuri, după ce în anul 2008 a închis fabrica de pastă de dinţi de la Braşov. Atunci gigantul american anunţa că renunţă la ultima fabrică pe care o mai deţinea pe piaţa locală, la Braşov, unde se produceau pasta de dinţi Super Cristal, crema Norvea şi crema de ras Damaris, branduri destinate consumatorilor cu venituri mici şi medii. Compania Colgate – Palmolive are în portofoliu branduri precum Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Ajax sau Axion.