Au transformat criza de personal în oportunitate de afaceri: Doi antreprenori au pariat pe spălătorii complet automate şi au ajuns la o reţea de 11 unităţi
Investiţia iniţială într-o unitate variază între 25.000 şi 130.000 de euro.
Doi antreprenori locali au transformat criza de personal din România într-o oportunitate de business, deschizând un lanţ de spălătorii automate, care nu au nevoie de niciun salariat. Astăzi, reţeaua numără 11 unităţi în mai multe oraşe din ţară şi o cifră de afaceri estimată pentru acest an la 650.000 de euro. „Povestea începe în 2002, când Florin (Goron - n.red.), un tânăr ajuns departe de casă, împins de nevoie, începe să spele maşini. Acolo a avut loc primul contact cu industria „car wash“. Întors în ţară, şi-a folosit experienţa acumulată şi a deschis primul lanţ de spălătorii auto clasice, cu capital şi acţionariat integral românesc, în inima Transilvaniei, la Cluj-Napoca“, povesteşte Puiu Dârlea, COO & co-fondator al spălătoriilor auto self service jetPOINT.