Dan Minulescu, CEO-ul distribuitorului Macromex se uită după noi investiţii în industria alimentară. „Dorim să replicăm experienţa noastră industrială din Câmpia Turzii.“

Autori: Mădălina Dediu Panaete , Sorin Pâslaru 07.11.2017

Dan Minulescu, CEO al grupului din industria alimentară Macromex, spune că se uită după noi oportunităţi de investiţii în industria alimentară şi afirmă că o investiţie în sectorul de îngheţată ar putea fi posibilă doar dacă piaţa va creşte.

Conform datelor, îngheţata La Strada, unul dintre cele mai importante branduri din porto­foliul Macromex, este realizată în Franţa. „Fără discuţie, dorim să re­plicăm experienţa noastră industrială, deja bine concre­tizată în La Lorraine, fabrica de pâine de la Câmpia Turzii. Ne uităm permanent la opor­tu­nităţi în industria alimen­tară. Acestea însă trebuie să în­de­pli­nească un standard foarte ridi­cat de calitate, igienă şi pro­ce­se. În plus, încă avem nevoie de o creştere, atât a pieţei, cât şi a cotei de piaţă, pentru a ne imagina o dezvoltare industrială eficientă în îngheţată în România.“

Macromex, cu afaceri de peste 150 mil. euro, este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de distribuţie, dar are un model diferit faţă de competitori, având în vedere că o parte din produse sunt branduri proprii realizate de companie în colaborare cu producători din România şi din străinătate.