Fashion Days: Estimăm vânzări cu 50% mai mari anul acesta de Black Friday
Autor:
Ioana Nita
09.11.2017
Retailerul online de modă Fashion Days, parte a grupului eMAG, mizează pe vânzări cu 50% mai mari pentru ediţia de anul acesta a campaniei de reduceri Black Friday, stocul pregătit numărând peste un milion de articole. Campania Black Friday va începe în seara de 16 noiembrie, atât în aplicaţia mobilă, cât şi pe site, şi va continua pe durata zilei de 17 noiembrie. „Va fi cel mai mare Black Friday de până acum, pentru care am pregătit cel mai mare stoc de produse incluse în ofertă – 1 milion de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi produse home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%. Avem mai multe noutăţi: de la livrare diversificată, inclusiv în reţeaua de peste 500 de oficii ale Poştei Române, verificarea coletului la livrare, retur gratuit, plata în rate fără dobândă şi soluţii de identificare a mărimii potrivite, precum Fit Finder”, a declarat pentru ZF Robert Berza, CEO al Fashion Days.