Compania Snap a investit 352 de milioane de dolari de la începutul anului în diferite start-up-uri
Compania Snap, înfiinţată cu şase ani în urmă, a cheltuit un total de 352,4 milioane de dolari pentru achiziţionarea unei serii de start-up-uri, de la începutul anului până la sfârşitul lunii septembrie , conform ultimelor documente depuse de companie la Securities Exchange Comission, potrivit Business Insider.
Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, investiţiile sunt de cinci ori mai mari în 2017.
Creşterea aproape dramatică pe care o înregistrează compania la nivelul cheltuielilor subliniază cât de important este pentru modelul lor de business să achiziţioneze alte business-uri.
Snap a raportat valoarea de 2,3 miliarde de dolari în cash şi active la sfârşitul trimestrului trecut, transmiţând că bugetul de investiţii încă este destul de mare.
Echipa de dezvoltare a companiei, condusă de veteranul Steve Hwang, stabileşte constant întâlniri cu fondatori ai diferitelor start-up-uri din piaţă, indiferent de dimensiunea acestora. La fel ca în cazul majoritatea întâlnirilor dintre companii, şedinţele nu progresează decât foarte rar mai departe de etapa de explorare.
Snap s-a întâlnit cu producătorul de drone Skydio, de exemplu, dar în ultimă instanţă a decis să nu cumpere şi să nu investească în start-up. O potenţială achiziţie a producătorului chinez de drone Zero Zero Robotics a fost de asemenea abandonată la sfârşitul verii după ce părţile nu au putut ajunge la un consens în privinţa preţului.
Compania se concentrează înspre domeniul advertising-ului. Recent, Snap a plătit aproape 100 de milioane de dolari pentru achiziţionarea companiei de advertising Metamarkets, potrivit TechCrunch.
Începând din 2014 compania a fost agresivă în achiziţii. Start-up-urile cumpărate sunt: LiveFoundry, Scan, Vergence Labs, Drop, Looksery, Obvious Engineering, Bitstrips, Vurb, Mobili, Cimagine, Zenly, Ctrl Me Robotics, Placed şi Strong Codes.