ZF Digital 2017. Cuvintele de ordine în telecom: convergenţa fix-mobil şi servicii adăugate pentru aceiaşi clienţi
♦ Cei mai puternici operatori telecom prezenţi ieri la conferinţa ZF Digital 2017 au spus că principalul lor obiectiv pentru 2018 este să le ofere clienţilor mai multe servicii de comunicaţii decât în prezent, inclusiv servicii adiţionale industriei.
Serviciile integrate fix-mobil şi cele adăugate care se bazează pe infrastructurile de internet, fixe sau mobile, au devenit una dintre principalele priorităţi ale operatorilor de telecomunicaţii care activează pe plan local, în condiţiile în care competiţia este acerbă, iar tehnologia avansează într-un ritm alert.
Astfel, cei mai mari jucători de pe piaţa de telecomunicaţii din România îşi canalizează investiţiile către oferte complete de comunicaţii – de la servicii de cablu TV şi internet fix, la servicii de voce şi internet mobil, la care se adaugă şi noi segmente de piaţă dezvoltate odată cu explozia vânzărilor de date şi a consumului de date – smarthome, smartoffice şi machine to machine.
„Prioritatea noastră este să creştem pe «mobile» şi să susţinem clienţii cu o experienţă superioară. Primul obiectiv este să ne asigurăm de calitatea reţelei şi de funcţionalitate, de acoperire, să aducem reţeaua broadband către cât mai mulţi oameni. Al doilea obiectiv este dezvoltarea în continuare a ceea ce am început anul trecut, adică dezvoltarea unor servicii de conversie, fixe şi mobile. Am relansat propunerile de servicii convergente fix mobil printr-o nouă campanie, care are rezultate foarte bune până acum. Vorbim de segmentul B2B, dar şi de cel dedicat consumatorilor“, a declarat Liudmila Climoc, CEO-ul Orange România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.