Doraly investeşte 3 mil. euro în extinderea parcului comercial cu 4.200 de metri pătraţi

Autor: Cristina Bellu 14.11.2017

Doraly Expo Market, unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în articole pentru casă şi produse alimentare din România, investeşte 3 milioane de euro într-un nou pavilion cu o suprafaţă totală de 4.200 metri pătraţi.

Proiectul de extindere face parte din strategia de repoziţionare a parcului comercial către comerţul de tip cash&carry şi retail şi este cel de-al treilea pavilion pe care Doraly îl construieşte în ultimele 18 luni.

În urma extinderii suprafaţa închiriabilă va ajunge la 84.000 de metri pătraţi, planurile companiei vizând creşterea suprafeţei comerciale cu alţi 12.000 metri pătraţi, modernizarea pavilioanelor existente şi dezvoltarea unor canale alternative de vânzare până în 2020, în urma unor investiţii totale de aproximativ 12 milioane de euro.

“Planul de extindere şi modernizare a spaţiilor urmează trendul crescător al numărului de vizitatori, de plus 10% în primele 9 luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior(…).”, spune Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Dezvoltat pe o suprafaţă de 260.000 metri pătraţi, parcul comercial Doraly Expo Market va deţine, după finalizarea acestui proiect, 31 de pavilioane, cu o suprafaţă totală închiriabilă de peste 84.000 metri pătraţi, având peste 850 de spaţii comerciale.

 În prezent, acesta găzduieşte 550 de producători, importatori şi distribuitori, care comercializează produse alimentare şi non-alimentare.

Cifra de afaceri a firmelor care îşi desfăşoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 mil. euro în 2016.

Doraly Expo Market a  fost înfiinţat în 1993, fiind primul parc comercial specializat pe produse alimentare şi non-alimentare. Dezvoltat pe o suprafaţă de 260.000 mp, pe ambele părţi ale Sos. Bucureşti-Urziceni, la km 12,5, în localitatea Afumaţi, jud. Ilfov, Doraly Expo Market are 850 de spaţii comerciale în 30 de pavilioane modern.