Stihl deschide în două luni magazinul online şi estimează vânzări de 30 mil. euro, comparabile cu cele din 2016. Compania spune că va majora salariile angajaţilor cu 20%, dacă de la 1 ianuarie 2018 contribuţiile sociale vor trece în sarcina angajatului

Autor: Alina-Elena Vasiliu 15.11.2017

- Compania spune că va majora salariile angajaţilor cu 20%, dacă de la 1 ianuarie 2018 contribuţiile sociale vor trece în sarcina angajatului - Un angajat român câştigă la Stihl Germania de patru ori mai mult decât dacă ar lucra în România şi ar fi plătit cu salariul mediu.



Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi producători de moto­ferăstraie şi motocoase la nivel mondial, estimează vânzări de peste 30 de milioane de euro pentru întregul an 2017, un nivel similar cu cel din 2016. Pentru anul următor, compania şi-a propus să-şi extindă reţeaua de distribuitori din România, dar şi să inaugureze magazinul online. „Ne gândim să investim în dezvoltarea reţelei pe care o avem în România. Ne concentrăm mai mult pe dezvoltarea reţelei de distribuitori decât pe venituri. Moto­ferăstraiele rămân cele mai vândute produse de pe această piaţă, atât pentru clienţii uzuali, cât şi pentru profesionişti“, a spus Austel Hartmut, sales ma­nager pentru Europa de Est în cadrul Stihl. El este responsabil de partea de vânzare, printre al­tele, pentru ţările din fosta Iugoslavie, Bulgaria, Albania, România.