Video ZF Live: Grupul Naspers şi-a majorat la aproape 80% participaţia în afacerea eMAG, cel mai tare grup de e-commerce din ţară

Autor: Ştefan Stan 16.11.2017
Grupul din Africa de Sud a adus 100 de milioane de euro la eMAG, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului, la emisiunea ZF Live.

Participaţia Naspers, unul dintre cei mai puternici jucători din industria globală de comerţ electronic, în eMag a urcat la aproape 80%, după o investiţie de aproximativ 100 de milioane de euro a grupului sud-african. „În prezent participaţia mea la eMag este de 21%. Am avut 25%, însă având în vedere toate investiţiile făcute din partea partenerului Naspers, de aproape 100 mil. euro, s-a mai redus”, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului eMag , în cadrul emisiunii de business ZF Live. eMag se aşteaptă ca anul acesta să ajungă la o cifră de afaceri de 3,7-3,9 mld. lei, ur­mând ca în 2018 să depăşească pragul de 1 mld. euro. „Ţinta mea este să pun mai mul­tă structură în business. Dacă până acum am cres­cut cu entuziasm, acum începem să fim mai structuraţi, să definim mai bine procesele.” ZF a scris în luna februarie a acestui an că pe durata anului trecut Naspers a venit cu câteva zeci de milioane de euro la capitalul eMag prin mai multe operaţiuni de majorare a capitalului social prin emitere de acţiuni noi, citând date publicate de companie în Monitorul Oficial.