Retailerul Teleshoponline.ro mizează pe afaceri de peste 6 milioane euro în 2018, plus 50%

Autor: Ioana Nita 17.11.2017

Retailerul Teleshoponline.ro, specia­lizat în comercializarea online de produse de tele­shopping, are în plan să îşi majoreze anul viitor afacerile cu circa 50%-60%, urmând să depăşească astfel pragul de 6 mil. euro. Estimarea de creştere se bazează pe diver­sificarea numărului de produse şi pe achiziţia altor retailer online de pe piaţa locală. 

„Anul acesta, cifra de afaceri se va menţine ca şi anul trecut, urmând ca de anul viitor, odată cu creşterea numărului de produse, dar şi cu preluarea unor magazine online din piaţă, ce vor opera sub brandul nostru, să atingem o creştere de cca 50%. Partea pe care o vom o exploata vizează segmentul de fashion - haine şi încălţăminte din producţia internă, dar şi cosmetice şi produse naturiste”, a declarat pentru ZF Cristian Iana, director de dezvoltare în cadrul Teleshoponline.