Date finale de Black Friday pentru Flanco şi PayU
Autor:
Adrian Seceleanu
27.11.2017
Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT de pe piaţa locală, şi PayU, cel mai mare procesator de plăţi online din România, au înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor, respectiv tranzacţiilor cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, potrivit datelor finale publicate de cele două companii. Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a şaptea ediţii de Black Friday, cu 30% mai mult faţă de anul precedent. Campania s-a desfăşurat între 27 octombrie şi 19 noiembrie în toate magazinele din ţară şi pe flanco.ro. „Tendinţa ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menţinut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% faţă de anul trecut”, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco. Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferinţelor clienţilor aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unităţi vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) şi smartphone-urile (peste 30.000). Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.