Date finale de Black Friday pentru Flanco şi PayU

Autor: Adrian Seceleanu 27.11.2017
Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferinţelor cumpărătorilor online de Black Friday, urmate de produsele din categoria fashion şi eTail.

Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT de pe piaţa locală, şi PayU, cel mai mare procesator de plăţi online din România, au înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor, respectiv tranzacţiilor cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, potrivit datelor finale publicate de cele două companii. Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a şaptea ediţii de Black Friday, cu 30% mai mult faţă de anul precedent. Campania s-a des­făşurat între 27 octombrie şi 19 noiembrie în toate ma­gazinele din ţară şi pe flanco.ro. „Tendinţa ascendentă a cum­pă­răturilor făcute online s-a menţinut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% faţă de anul trecut”, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco. Numărul de produse vândute de re­tailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferin­ţelor clien­ţilor aflându-se electro­cas­nicele mari (peste 60.000 de uni­tăţi vândute), electro­cas­nicele de bucă­tă­rie (peste 50.000), televizoa­rele (peste 40.000), produ­se­le de în­gri­jire personală (peste 35.000) şi smart­phone-urile (peste 30.000). Cum­părăturile în rate au repre­zentat 21% din totalul vân­zărilor, acestea fiind com­­pletate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.