Probleme la ING: Serviciul Home’Bank funcţionează momentan cu dificultate. Răspunsul ING: O echipă de specialişti lucrează la remedierea situaţiei

Autori: Dan Straut , Mediafax 15.12.2017

„Clienţii ING pot utiliza cardurile pentru cumpărături, iar în reţeaua de Self’Banks pot verifica fondurile, retrage bani sau pot face plăţi între conturile ING în parametri normali”, se rataă în anunţ.

„Oferim suport clienţilor noştri prin echipa de Call Center pentru operaţiuni urgente în Home’Bank. O echipă extinsă de call center este disponibilă 24 din 24 de ore la numerele de telefon *2ING sau 031.406.24.64” a mai anunţat ING.

De asemenea „întreaga echipă ING lucrează la remedierea situaţiei şi restabilirea completă a functionării sistemului Home’Bank. Continuăm să ne informăm clienţii prin intermediul ing.ro şi pe canalele de social media”, precizează ING.