Pegas vrea în doi ani 100 de francize în ţară, dar şi în Europa, SUA şi Canada

Autor: Cristina Roşca 19.12.2017

Compania Atelierele Pegas, care operează activitatea brandului cu ace­laşi nume, pariază atât pe dezvoltarea retailului propriu, cât şi pe parte­ne­riate. În prezent există şi cinci maga­zine monobrand, iar exportul aduce 8% din business. Mai mult, bicicletele Pegas sunt vândute în 300 de ma­ga­zine partenere printre care şi în reţelele Intersport, Prak­tiker sau De­deman.

„Prin parteneri şi furnizori, în acest mo­ment avem aco­pe­rită toa­tă ţara. Avem pes­te 300 de maga­zine partenere, de la mici ateliere de bi­ciclete locale până la lan­ţuri IKA cum ar fi Inter­sport, Praktiker sau De­deman“, spune Andrei Botescu, co­fon­­dator Atelierele Pegas. Antre­pre­norul a re­adus la viaţă în 2012 brandul românesc de biciclete Pegas. Astăzi, în compania Atelierele Pegas cel mai mare acţionar este Network One Distri­bution (NOD) - liderul pieţei locale de distribuţie IT&C.

Pegas a început expansiunea de tip mo­nobrand, cu magazine proprii în principalele oraşe din ţară. Doar pen­tru anul viitor compania vorbeşte de deschiderea a cel pu­ţin cinci maga­zine proprii Pegas şi 30 de magazine în regim de franciză.

„Un nou con­cept la care lucrăm este cel de franciză a magazinului Pegas. Avem deja câte­va im­ple­­mentări expe­ri­men­tale şi ne propu­nem ca în următorii doi ani să sprijinim deschi-derea a cel puţin 100 de fran­cize Pegas în ţară, dar şi în Europa, SUA şi Canada.“