Pegas vrea în doi ani 100 de francize în ţară, dar şi în Europa, SUA şi Canada
Compania Atelierele Pegas, care operează activitatea brandului cu acelaşi nume, pariază atât pe dezvoltarea retailului propriu, cât şi pe parteneriate. În prezent există şi cinci magazine monobrand, iar exportul aduce 8% din business. Mai mult, bicicletele Pegas sunt vândute în 300 de magazine partenere printre care şi în reţelele Intersport, Praktiker sau Dedeman.
„Prin parteneri şi furnizori, în acest moment avem acoperită toată ţara. Avem peste 300 de magazine partenere, de la mici ateliere de biciclete locale până la lanţuri IKA cum ar fi Intersport, Praktiker sau Dedeman“, spune Andrei Botescu, cofondator Atelierele Pegas. Antreprenorul a readus la viaţă în 2012 brandul românesc de biciclete Pegas. Astăzi, în compania Atelierele Pegas cel mai mare acţionar este Network One Distribution (NOD) - liderul pieţei locale de distribuţie IT&C.
Pegas a început expansiunea de tip monobrand, cu magazine proprii în principalele oraşe din ţară. Doar pentru anul viitor compania vorbeşte de deschiderea a cel puţin cinci magazine proprii Pegas şi 30 de magazine în regim de franciză.
„Un nou concept la care lucrăm este cel de franciză a magazinului Pegas. Avem deja câteva implementări experimentale şi ne propunem ca în următorii doi ani să sprijinim deschi-derea a cel puţin 100 de francize Pegas în ţară, dar şi în Europa, SUA şi Canada.“