Businessul Amway s-a apropiat de pragul de 100 mil. lei după ce a crescut cu circa 10% în 2017. „Consumatorii români sunt mai interesaţi de calitatea vieţii şi adoptarea unui stil de viaţă sănătos.”

Autor: Cristina Roşca 05.01.2018

Compania de vânzări directe Amway, care are în portofoliu atât produse cosmetice şi de îngrijirea locuinţei, cât şi o gamă de nutriţie, a obţinut o creştere a businessului de circa 10%, ceea ce înseamnă că businessul s-a apropiat de pragul de 100 mil. lei.

„Continuăm să culegem rodul investiţiei substanţiale în consolidarea relaţiei cu partenerii Amway şi continuăm creşterea pe piaţa locală. Fără a dispune de datele finale pentru 2017, pot estima că vom avea o creş­tere de aproximativ 10% faţă de anul precedent”, spune Ioana Enache, executivul român care conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. Ea este responsabilă şi pentru pieţele din Bul­garia şi Grecia totodată, po­trivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.