(P) REGATA, cel mai important jucător în importul şi distribuţia materialelor de construcţii din Romania, işi anunţă planurile pentru 2018: birouri noi în Bucureşti, recrutare echipe noi şi digitalizarea companiei

Autor: Publicitate 09.01.2018

Povestea REGATA începe în 1993, la Târgovişte. Prin ambiţie, organizare şi profesionalism, compania s-a dezvoltat continuu, ajungând ca în cei 25 de ani de experienţă să devină cel mai mare importator de gresie şi faianţă din Romania.

Cu un capital 100% românesc, REGATA are în portofoliu peste 6.000 de produse din categoriile: ceramică, materiale de construcţii, amenajări şi instalaţii.

REGATA se adresează clienţilor săi printr-o reţea amplă de distribuţie, care acoperă întreg teritoriul României, prin magazinele proprii din Târgovişte şi prin website-ul de prezentare www.regata.ro.

 “In decursul anilor trecuţi ne-am consolidat business-ul, am dezvoltat relaţii sănătoase cu principalii producători din ţară şi din străinătate şi ne-am crescut portofoliul de produse, în linie cu nevoile pieţei şi al clienţilor noştri.

Pentru 2018 vrem să ne ţinem clienţii aproape, să îi fidelizăm, să continuăm să inovăm şi să le oferim cele mai competitive produse şi cele mai bune servicii.

Printr-o strategie omnichannel vrem să poziţionăm clientul în centru, astfel încât el să poată interacţiona cu noi pe toate canalele offline şi online”, a declarat Romeo Arvinte, Director Comercial REGATA.

Tot el a mai adăugat că pentru anul 2018 urmărim să lucrăm la calitatea proceselor de business, să creştem echipele din majoritatea departamentelor şi să le oferim angajaţilor noştri un mediu de lucru la standarde înalte din toate punctele de vedere.

In acest sens, compania a făcut deja o serie de paşi şi la începutul lunii septembrie 2017, a inaugurat primele birouri în Bucureşti, situate în nordul capitalei şi a început o amplă acţiune de recrutare de specialişti pentru toate departamentele cheie: vânzări, achiziţii, resurse umane şi marketing.

 “Pentru începutul anului viitor avem în plan deschiderea a două noi magazine de tip supermarket, în judeţul Dâmboviţa. Nu în ultimul rând, o direcţie prioritară este şi cea a digitalizării companiei. Mediul online este într-o dezvoltare continuă şi accelerată şi trebuie să ţinem pasul cu el. Business-ul nostru este mai dificil de implementat în mediul online dar nu imposibil. Experienţa noastră, logistică şi relaţiile durabile pe care le avem cu partenerii noştri, ne vor ajuta cu siguranţă să inauguram cu succes şi acest canal de vânzare şi în acelaşi timp să digitalizăm şi procesele din cadrul companiei”, a mai completat Romeo Arvinte.