Expansiunea Mega Image şi a celorlalte reţele de comerţ modern în Bucureşti a dus la închiderea a 2.500 de alimentare în patru ani

Autor: Cristina Roşca 12.01.2018

♦ În Bucureşti existau la finalul anului trecut circa 8.500 de magazine care vindeau produse de larg consum, numărul lor fiind în scădere ♦ Mai exact, în perioada 2013-2017 au tras obloanele un sfert din totalul unităţilor, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung ♦ Capitala reprezintă peste 20% din vânzările totale de produse FMCG din ţară, adică peste 4 mld. euro. Ca număr de magazine însă, cel mai mare oraş din ţară găzduieşte doar 8,3% din total.

„Numărul de magazine din Bucureşti a scăzut constant în ultimii ani ca urmare a dezvoltării puternice a comerţului modern care a dus la dispariţia ali­men­tarelor tradiţionale“, spune Marius Căluian, directorul general al companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.