Şeful Telekom România: După lansarea ofertei cu net nelimitat, vânzările din retail au crescut cu 50%, iar cele din segmentul B2B s-au dublat

Autor: Adrian Seceleanu 31.01.2018

♦ Grupul va continua să îşi extindă reţeaua 4G proprie şi urmează să decidă dacă va continua sau nu să utilizeze tehnologia 3G, spune Miroslav Majoros.



Vânzările Telekom, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, s-au dublat pe segmentul business şi au crescut cu 50% pe segmentul retail după ce compania a lansat la finele anului trecut cea mai îndrăzneaţă ofertă comercială din ultimii ani, cu servicii de internet mobil nelimitat.

„La o lună de la lansarea noilor oferte de servicii mobile cu internet nelimitat 4G, Telekom a înregistrat o creştere de peste 50% a volumelor de vânzări pe segmentul postpaid (inclusiv pachete integrate fix-mobil) în rândul clienţilor rezidenţiali, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016. Pe segmentul B2B, Telekom şi-a dublat volumele de vânzări în rândul clienţilor business, precum şi numărul de companii care au ales să se porteze în reţeaua Telekom, la o lună de la lansarea abonamentelor Freedom”, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, CEO al grupului Telekom de la începutul anului 2016. Rezultatele generate de campania de la finalul anului - pe care Majoros le califică a fi “record” - ajută grupul să se declare mulţumit de performanţa din 2017.