Preţul acţiunilor Facebook a înregistrat un maxim istoric după ce compania a crescut preţul reclamelor cu aproape 50%

Autor: Alex Ciutacu 01.02.2018

Acţiunile companiei Facebook înregistrau o creştere masivă miercuri la închidere, după ce compania a raportat că va creşte preţurile reclamelor în medie cu 43%, în strategia menită să schimbe conţinutul fluxului cunoscut drept „news feed”, potrivit MarketWatch.

După ce rezultatele din al patrulea trimestru au scos la iveală o serie de nemulţumiri ale acţionarilor, printre care scăderea timpului pe care utilizatorii îl petrec conectaţi la reţeaua socială, acţiunile Facebook au scăzut cu 5%. Miercuri, acestea au crescut la un maxim istoric de 194,5 dolari. Înainte de acest moment acţiunile Facebook nu s-au tranzacţionat niciodată la un preţ mai mare de 190,66 dolari.

Evoluţia se datorează anunţului făcut de CFO-ul companiei, David Wehner, care a anunţat că preţul mediu per reclamă a crescut cu 43%, în timp ce numărul total de pagini  a crescut cu 4% în ultimul trimestru.

„Vă puteţi gândi la aceste efecte de optimizare ca parte a încercării noastre de a îmbunătăţi randamentul postărilor pentru a putea livra rezultatea pozitive către partenerii noştri de advertising”, a transmis Wehner.

Mark Zuckerberg a transmis că timpul petrecut la nivel global de utilizatori în cadrul reţelei a scăzut cu 50 de milioane de ore pe zi.

Joi la ora 11.30, acţiunile Facebook se tranzacţionau la 186,8 dolari.