Cel.ro, al doilea retailer online IT&C: Căutăm în continuare un investitor

Autor: Adrian Seceleanu 08.02.2018

Compania Corsar Online, care ad­mi­nistrează cel.ro, al doilea magazin online IT&C de pe piaţa locală, cu afaceri de 225 de mi­lioane de lei (50 mil. euro) în 2016, îşi va concentra efor­tu­rile în acest an pe iden­ti­fi­carea unui in­vestitor, dar şi pe dezvoltarea plat­formei mar­ketplace - prin in­ter­me­diul căreia şi al­te firme îşi pot vin­de pro­du­sele prin intermediul cel.ro.

„În primul rând o pri­o­ritate este dez­vol­tarea platformei mar­ket­place şi adăugarea de furnizori noi. Ne dorim ca până la final de an să avem peste 1.000 de furnizori noi“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, CEO şi proprietar al cel.ro. Prin platforma marketplace cel.ro îşi pune la dispoziţie platforma către alte companii şi primeşte un comison la fiecare tranzacţie.

Pentru acest an bugetul de investiţii se ridică la 3 mi­lioa­ne de euro, dar com­pania îşi va con­tinua demer­su­rile de a atra­ge un investitor care să-i per­mi­tă retai­le­ru­lui să aloce fon­duri mai mari pentru ex­pansiune.

„Avem ca pri­oritate găsirea unui investitor care să ne ajute la dez­vol­tarea platformei lo­gis­tice şi care să ne per­mită de asemenea să avem un buget de marketing competitiv.“