Sofiaman, un brand românesc de pijamale, a ajuns la 11 magazine şi vrea să-şi continue extinderea. Costul unei francize este de 1.000 de euro

Autor: Cristina Bellu 12.02.2018

Sofiaman Impex, com­panie care comercia­lizează vestimentaţie pentru casă, a investit 180.000 de euro în deschiderea unui magazin în Suceava şi remodelarea a două spaţii de retail în Iaşi şi Târgu Neamţ.

Compania îşi consolidează astfel poziţia pe piaţa locală, reţeaua ajungând la  11 unităţi, monobrand operate de către Sofiaman Impex şi în sistem de franciză, precum şi cinci locaţii de tip shop-in-shop.

”Ultimii ani au adus pentru noi un amplu proces de remodelare a unităţilor în care operăm, în care am implementat noul concept de design interior. (...) Pentru 2018 ne propunem să continuăm extinderea reţelei cu noi magazine, dar şi dezvoltarea operaţiunilor prin intermediul magazinului online.”, spune Florin Cucu, General Manager Sofiaman.

Franciza Sofiaman poate fi obţinută în schimbul sumei de 1.000 de euro. Investiţia iniţială într-un magazin Sofiaman este de 12.500 de euro. Francizatul plăteşte apoi o contribuţie lunară la bugetul de marketing de 100 de euro şi o redevenţă de 300 de euro.

Contractul se încheie pe o perioadă de cinci ani.

Sofiaman vinde pijamale, compleuri, halate, cămăşi de noapte atât pentru adulţi, cât şi pentru copii. Colecţiile sunt completate de game de lenjerie intimă şi articole pentru bebeluşi.

Businessul a fost fondat în 1996, la Bacău, de doi antreprenori, Mihai şi Teodora Mihăileasa, iar iniţial compania producea pulovere, urmând ca mai târziu să-şi schimbe domeniul de activitate.