Depanero vrea să atragă 1.000 de clienţi printr-un parteneriat cu Vodafone

Autor: Ioana Nita 23.02.2018

Depanero vrea să atragă 1.000 de clienţi printr-un parteneriat cu VodafoneCompania locală Depanero, cel mai mare centru de service electro-IT din România, a încheiat un parteneriat cu Vodafone România, prin intermediul căruia clienţii operatorului telecom au posibilitatea de a accesa servicii de reparaţii atât pentru telefoane mobile, cât şi pentru echipamente electro-IT. Mai exact, serviciile Depanero sunt disponibile clienţilor care accesează programul de loializare Happy Mall din aplicaţia MyVodafone pentru Android. 

„Este un serviciu pe care l-am considerat necesar pentru consumatorul final, întâlnirea între cerere şi ofertă fiind imediată. Pe baza informaţiilor oferite de Vodafone despre utilizatorii care sunt activi în aplicaţie, estimăm că în prima jumătate a acestui an vor apela la serviciile noastre aproximativ 1.000 de clienţi”, a declarat Adrian Antohi, director general al Depanero.