Producătorul berii Tuborg şi al sucurilor Granini a avut afaceri mai mari cu 12% anul trecut

Autor: Mădălina Dediu Panaete 27.02.2018

Grupul URBB, care are în portofoliu brandurile de bere Tuborg, Carlsberg şi Skol, dar şi brandul de băuturi răcoritoare Granini, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri brută de 650 mil. lei (peste 144 mil. euro), avansul fiind susţinut de investiţiile în extinderea portofoliului de produse şi a capacităţii de producţie.



„Trendul ascendent a fost susţinut de abordarea unei strategii de dezvoltare în ultimii doi ani, iar rezultatele au fost imediate, inclusiv la nivel de cifre: brandul nostru super premium Carlsberg a înregistrat cea mai accelerată rată anuală de creştere a vânzărilor, cu 21% mai mult în 2017 faţă de 2016, fiind urmat îndeaproape de mărcile Tuborg şi Holsten.

În plus, pe parcursul ultimilor doi ani, vânzările anuale de Carlsberg în România au crescut cu circa 38%“, a de­clarat Paul Markovits, vicepreşedinte de marketing al URBB.