Apa, sucurile şi alcoolul sunt produsele care nu lipsesc de pe rafturile magazinelor şi barurilor din România

Autor: Cristina Roşca 01.03.2018

În România există circa 102.500 de magazine, unităţi HoReCa şi drogherii care vând bunuri de larg consum (FMCG). Apele minerale şi sucurile carbogazoase sunt prezente pe rafturile a 90% dintre aceste localuri, mai exact sunt prezente oriunde banii schimbă mâinile, arată calculele ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.

„Prezenţa pe primele locuri în clasa­ment a băuturilor - alco­olice şi nonalcoolice -, a ţigă­­rilor şi a cafelei este datorată faptului că universul FMCG cuprinde atât magazine alimentare, fie ele moderne sau tradiţionale, cât şi drogherii, farmacii şi unităţi HoReCa. Prezenţa în HoReCa a tras în sus aceste produse”, explică Marius Căluian, directorul general al companiei Vektor Marktforschung.